.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب رئيس ستاد ميرحسین در گلستان

دبيركل جزب مردم‌سالاري گفت: رهبري در مشهد به مردم اطمينان داده‌اند كه در اين انتخابات تقلب نمي‌شود و هر چه كه نظر مردم باشد، همان مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، با حضور مصطفي كواكبيان، محمود ربيعي به عنوان رئيس ستاد انتخابات ميرحسين موسوي در استان گلستان معرفي شد.
دبيركل حزب مردم سالاري، رئيس ستاد حمايت مردمي اين كانديدا پنج‌شنبه شب در اين مراسم با اشاره به اينكه حكومت امانتي است كه از سوي مردم به افراد سپرده مي‌شود، گفت: حكومت لقمه‌اي چرب و لذيذ براي بلعيدن و شيوه‌اي براي رانت‌خواهي و رفيق بازي نيست، بلكه امانتي است كه از سوي مردم به اهل آن سپرده مي‌شود.
مصطفي كواكبيان تصريح كرد: در ابتداي انقلاب اعتقاد به اين امر به شكلي كاملا محسوس در ميان نيروها وجود داشت و وقتي قرار بود مسئوليتي تقسيم شود، هيچ كس به راحتي نمي‌پذيرفت و بايد ده‌ها واسطه فرستاده مي‌شد، تا فرد مسئوليتي را بپذيرد.
وي ادامه داد: اما اكنون وضعيت كاملا به عكس شده و گاه ده‌ها واسطه از سوي افراد فرستاده مي‌شود كه پست و مقامي به خود آنان واگذار شود.
دبيركل حزب مردم سالاري ادامه داد: چنانچه كسي به حكومت‌داري با همان نگاه امانتداري توجه كند، بايد از برعهده گرفتن آن بپرهيزد، چون اگر تنها ذره‌اي در اين امانت خيانت كند، در حق 70 ميليون انسان جفا كرده است.
كواكبيان خاطرنشان كرد: مبناي جمهوري اسلامي مبتني بر راي مردم است و آن عده كه تصور مي‌كنند حكومت و كشور ملك شخصي خودشان است و تنها خودشان در اين نظام صاحب حق هستند، بايد از اين توهم و خيال باطل هر چه زودتر بيرون بيايند.‌
نماينده مردم سمنان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بر اساس آموزه‌هاي الهي بايد كساني كه حكومت را در دست مي‌گيرند، آن را بر مبناي عدالت اداره كند، اظهار داشت: اين روزها خيلي‌ها شعار عدالت‌محوري را سر مي‌دهند، اما آنچه مهم است خروجي عملي اين واژه است و بايد براي مردم به صورت محسوس و ملموس جلوه كند. ‌
كواكبيان با ابراز نگراني از وضعيت فعلي اداره كشور گفت: معتقديم كه بايد بر اساس قواعد انتخابات و قانون اساسي و تكيه بر راي مردم اقدامي كرد‌ تا كشور از وضعيت كنوني خارج شود.
وي با بي ربط خواندن برخي برداشت‌ها مبني بر اينكه نتيجه انتخابات از قبل تعيين شده و تلاش‌ها هيچ تاثيري بر انتخاب فرد مورد نظر مردم ندارد، تاكيد كرد: رهبري در مشهد به مردم اطمينان داده‌اند كه در اين انتخابات تقلب نمي‌شود و هر چه كه نظر مردم باشد، همان مي‌شود.
دبير كل حزب مردم سالاري با بيان اينكه مردم بايد هوشيارانه در انتخابات حاضر شوند، افزود: دست‌اندركاران دولت كنوني از باقي ماندن بر سر قدرت روي‌گردان نيستند‌ و برخلاف اين نگاه كه بايد از حكومت‌داري كه امانت مردم است، پرهيز كرد، قدرت به مذاقشان خوش آمده است و مي‌خواهند كه در اين مقام باقي بمانند.
به گفته كواكبيان، شخصيتي مانند خاتمي كه بر اساس نظرسنجي‌هاي صورت گرفته‌ در هر شهري رتبه نخست را داشت، به خاطر موسوي از اين عرصه كنار رفت.
‌به گفته وي آنان كه دم از اصولگرايي مي‌زنند، بايد طريق اصولگرايي و اخلاق‌مداري را از خاتمي بياموزند، چرا كه اگر او به دنبال جنگ قدرت بود با تكيه بر نظرسنجي‌هايي كه به نفع او بود، از صحنه خارج نمي‌شد.
(اظهارات كواكبيان در حالي است كه در غالب نظر سنجي ها راي اول متعلق به احمدي نژاد بوده است و برخي آگاهان علت اصلي كناره گيري خاتمي را همين امر مي دانند.)
نماينده مردم سمنان در مجلس هشتم اضافه كرد: ميرحسين موسوي نيز در طي 12 سال هر گاه از او خواسته شد تا به عرصه اجرايي وارد شود، ديگران را مقدم بر خودش مي‌دانست، اما اين بار خودش معتقد بود كه وضعيت كشور نگران‌كننده و لازم است كه در اين شرايط وارد عرصه مديريتي و تصميم‌گيري شود.
كواكبيان با بيان اينكه امسال براي نخستين بار ناظران و مجريان انتخابات رياست جمهوري از لحاظ سياسي و خط فكري در يك جريان همسو قرار دارند، ادامه داد: اين دولت به طور طبيعي شايد وسوسه شود كه در صندوق‌ها اتفاقاتي را ايجاد كند و همين موضوع مراقبت بيشتري را از سوي مردم طلب مي‌كند كه البته با توجه به استقبال مردم از‌ حضور ميرحسين موسوي در صحنه انتخابات به طور حتم‌ فاصله معناداري در آراي كانديداها رخ مي‌دهد و كسي جرئت تقلب در انتخابات را نخواهد داشت.
وي مشاركت حداكثري در انتخابات را به عنوان مهم‌ترين دغدغه در شرايط حاضر عنوان كرد و اظهار داشت: بايد تلاش شود تا آنها كه از حضور در انتخابات دلزده شده‌اند، به حضور در انتخابات تشويق شوند و آنها را متوجه كرد كه عده‌اي در پي آن هستند كه از غيبت مردم استفاده كرده و با يك راي حداقلي، به همان هدفي كه در نظر دارند، برسند.
وي گفت: انتخابات به مثابه كوپن سياسي است كه اگر از آن به موقع استفاده نشود، مي‌سوزد، پس همه بايد ديگران را تشويق به حضور گسترده در عرصه كنند چون وقتي مي‌توان گفت كه اراده ملي بر سرنوشت كشور حاكم شده كه جمعيت زيادي در پاي صندوق‌ها حاضر شده باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.